24 mei 2014

Dag keppe !

Gisteren zijn mama en papa op zwier geweest. Aangezien ik morgen jarig ben, en we met het D-team gaan eten voor de jarige, heb jij een nachtje in de kribbe doorgebracht. Samen met Mexx-Mano, Thebeke en Pauline.  
Ik heb rond halfzes je valiesje aan Julie gegeven, samen met jouw gebruiksaanwijzing. Eerlijk ?  Ik had het er toch wel moeilijk mee hoor, om jou terug een nachtje achter te laten.  Niet omwille van het feit dat ik eraan twijfelde dat je het niet naar je zin zou hebben, maar gewoon omdat ik je niet dicht bij mij heb.  Mama zijn is niet altijd even simpel, lieverd.
Maar hey, je had het reuze naar je zin !


Mama en papa hebben het ook heel hard naar hun zin gehad.  Met dank aan Steffi, Sarah, Thierry, Sandra, Kelly, Vanessa en Christine. :)

En het allerleukste nieuws ?  Kreeg ik rond halfeen.  Op m'n telefoon.  Jij bent nu officieel niet meer de kleinste pagadder van de familie want tattie Lins en nonkel Fré zijn nu echtechtecht mama en papa !  Van een klein prinsje dat naar de naam Rune luistert.  Ik zou, moest het gemogen en gekunnen hebben, direct naar het ziekenhuis gegaan zijn.  Zoooo razend benieuwd was ik naar hun kleine ukje.  Nog even dus.  Eerst naar de les en dan ga ik straks samen met jou en papa Rune bewonderen.

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten