02 juni 2014

Dag molleke !

't Is afgelopen, ons lekkerlangweekendsamen.  Maar geen nood, want volgende week duurt het weekend weer langer dan normaal.  Met dien verstande dat ik op zaterdag wel naar school moet.  En examen moet maken.  Duimen, lieverd !

Wat hebben we ervan genoten, van ons weekendje thuis !  Thuis & op de boerderij, want we zijn naar oma & opa boerderij gegaan.  We = jij, Simon, Yana en ik, want papa bleef thuis om nog wat verder te werken aan de kamer van je broer.  En als zijn kamer af is, is die van jou aan de beurt.  Spannend !  Maar tot dan ?  Slaap je lekker dicht bij ons. Wat zal het me raar doen, om 's nachts niet meer wakker te worden van je "af-en-toe-eens-gekuch", of van je "ik-draai-me-even-om-in-mijn-slaap-gefriemel", of van je "ik-ben-wakker-nu-jullie-ook-nog-gedoe" ...

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten