07 juni 2014

Dag keppesleppe !

Wat was vandaag weer een drukke dag !  Ik had om twintig over zeven mijn trein richting HIG om er mijn examen van argumentatieleer te gaan invullen en in de namiddag was er dan het vormsel van je zus.  Omdat er in de kerk onvoldoende plaatsen vrijgehouden worden om iedereen te laten zitten, repte ik me na het examen richting het station in Schaarbeek om een uurtje later in Gent te arriveren om daarna "vulle galoo" naar de kerk te lopen. Daar aangekomen heb ik snelsnel enkele briefjes met "gereserveerd" op de stoelen gelegd zodat er voor iedereen een plaatsje vrij was.  Iedereen, dat was meter Anneke, peter Bruno, oma, opa, Lele, je papa en ik.  Oma en opa boerderij hebben op het laatste moment afgezegd, omdat ze het hooi binnen moesten halen.  Zonde, maar niets aan te doen.  Zo gaat het nu eenmaal op een boerderij.

Jij bent ongelooflijk flink geweest !  Dikke duim hoor lieverd, echt wel.  Af en toe had je het wel eens even nodig om wat rond te lopen, maar je kwam (bijna) altijd uit jezelf terug.  En anders ging ik wel achter je aan. :)

Na de receptie zijn nog nog even gaan aperitieven bij opa en oma om daarna met jou en je meter en peter Bruno uit te gaan eten in de Twilight. Jij hebt er wat spaghetti verorberd, maar vooral veel garnaaltjes en feta.  Fijn, dat je graag een beetje vanalles lust ! :)

Na een tijdje werd je het stilzitten wel moe, en namen meter Anneke en ik je mee om even te gaan wandelen.  En daarna ?  Richting beddegem, want het was een heel erg lange dag !

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten