15 juni 2014

Dag keppe !

Gisteren had ik mijn laatste examen van het eerste jaar.  Alleh, twee eigenlijk: economie en ethiek.  Het lukte me maar niet om economie in mijn hoofd te krijgen, tot Nele het plots op haar manier uitlegde en ik dus zonder problemen mijn examen heb kunnen maken.  Ethiek was andere koek, al mijn medestudentjes hadden dezelfde reactie toen ze buitenkwamen: "wawasdajong?".  Afwachten tot 30.06.2014, want dan krijgen we ons puntenblad.

Gisteren was er ook het communiefeest van Silke.  Jij hebt je er heel goed uitgeleefd, en was doodop toen we thuiskwamen.  Snelsnel je bed in en mama om CĂ©line'tje zodat ze kon babysitten op jou en je broer en zus.  Papa en ik moesten nog even passeren op de verjaardagsfuif van Hinda, een collega van op het werk.  

Laat gaan slapen is helemaal geen garantie om lang te slapen de dag erna. Jawel, jij was weeral wakker rond iets voor zeven.  Zucht.  Maar we maken er een topdagje van !  Straks gaan wandelen ?

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten