30 juni 2014

Dag lieverd !

Daarnet zijn we bij dokter Vertriest langsgegaan.  Hij keek de brandwonden op je gezicht en je armpje na en wist ons goed nieuws te vertellen.  De zijkanten van de wondes gaan mooi dicht en er zit nergens een ontsteking op.  Blij hoor, met zo'n nieuws !  Op 14.07.2014 moeten we nog eens langs om te kijken hoe de wondes evolueren, maar de dokter heeft er een goed oog op.

Straks ga ik mijn examenresultaten ophalen op school.  Eigenlijk niet ik, maar wij. Wij, dat is mijn lief, Nele & Katrijn.  Aangezien de NMBS het wel plezant vond om te staken vandaag, gaan we carpoolen.  En elkaar nog wat meer stres bezorgen ondertussen.  Zucht. Veel verschil zal het toch niet meer uitmaken, want de punten zijn uitgedeeld.  Zelf denk ik dat ik vier herexamens zal hebben.  Als blijkt dat ik er meer heb, zal ik toch wel zwaar ontgoocheld zijn.  Alles wat minder is, is bèregoe !  :)  Keep you posted !

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten