01 juli 2014

Dag vriendje !

Daarnet speelde Célinetje terug oppas voor jou, samen met Simon en Yana, aangezien wij naar Schaarbeek gingen om mijn puntenblaadje op te halen.  En het mag gezegd worden, ik ben er trots op.  2 herexamens van de 13, terwijl ik er 4 verwacht had.  Demografie en sociologie.  Van die eerste wist ik wel zeker dat het noppes zou zijn, maar van sociologie had ik toch wel een hoger cijfer verwacht.  Anyway: het is te doen.  De data voor de herexamens zijn 23 en 28 augustus.  Nog even tijd om uit te blazen dus en om er dan vollenbak voor te gaan.
Na het nodige gekus & getroost zijn we met een bendeke gaan eten bij de Italiaan in Schaarbeek.  Yum.  Echt wel een meer dan geslaagde avond.
Jij hebt het ook naar je zin gehad hoor: spelen met je broerie en je zus om daarna een flesje melk te drinken en naar je bed te gaan.  Flinkerd !

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten