8 mei 2014

Dag mannetje-mijn !

Mama is een beetje boos.  Op jou, jawel.  Ik zeg je duizend keer dat je iets niet mag doen, jij zwaait "neen" met je vingertje en ... doet het toch.  Op de salontafel kruipen, op je eetstoel klimmen, mijn aperitiefglaasjes uit de kast halen, op alle mogelijke knopjes van de tv, de radio, de digicorder,... duwen.  Zucht.  En het ergste is dat je heel goed weet dat je het niet mag doen.  "Hij is je aan het testen", zeggen medemama's dan.  Vind ik niet leuk.

Maar weet je ?  Uiteindelijk win ik toch.  Gegarandeerd.  En dan lig jij even koppig op de grond en kijk je af en toe of ik je nog in de gaten hou.  En ik ?  Ik negeer je. Want da's het beste wat je in zo'n geval kan doen, nah !

Zoen,
je mama

PS: daarom zie ik je niet minder graag eh.  <3
nog een PS'je: vandaag is meter Anneke jarig, ik probeer het nog geregeld te krijgen dat je haar een dikke zoen mag gaan geven.  Wish me luck !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten