14 mei 2014

Dag vriendje !

Vandaag ben je precies 15 maand.  En toch lijkt het niet lang geleden dat ik je voor het eerst vasthield.  Je wordt zooooo snel zelfstandig: zelf je flesje drinken, zelf in je bumbo-seat gaan zitten, noem maar op.  En ook je creativiteit kent geen grenzen.  Je danst heel graag, daar heb ik al heel wat filmpjes van, dus vergeet niet om me eraan te herinneren dat ik ze eens toon.  Je gaat er ook van uit dat dansen iets is wat je op een podium doet.  Onze salontafel dus.  En alsof dat nog niet hoog genoeg ik, vond ik je daarnet - toen ik terugkwam van het toilet - op je opstapje op de salontafel !  Gevaren zijn je onbekend hoor lieverd !  En mama's hartje kan heel wat verdragen, maar daarnet stond het toch wel even stil.  Het kan bijna niet anders, of je zal toch wel eens "ne ferme paté zetn" ..  Zucht.
En ojaaaa, ik kan je eerste kies zien zitten.  Mijn vinger in je mond stoppen doe ik niet, want da's gevaarlijk.  Voor mijn vinger welteverstaan. :)

Zoen,
je mama 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten