21 mei 2014

Dag lieverd !

Mijn woorden van gisteren waren nog niet koud, of ik kreeg zonet telefoon van Julie van in de kribbe.  Mijn hart stond even stil toen ik de telefoon opnam.  Maar blijkbaar was het niet zo erg als gedacht, oef.
Julie belde even om te zeggen dat je linkerarm wat dik zat, er wat rood uitzag en warm aanvoelde.  Een allergische reactie op je prikje van gisteren, was mijn eerste idee.  En inderdaad, toen ik naar de huisdokter belde, kreeg ik hetzelfde te horen.  Het kan zijn dat je allergisch reageert op de oplosvloeistof van het vaccin dat je toegediend kreeg. Wat ik wel wat bizar vind, is dat je er bij je vorige spuitjes nooit last van gehad hebt.  Anyway, we wachten nog even af vanavond en mocht te toch niet beteren, dan is de dokter niet veraf.

Zoen,
je mama  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten