4 augustus 2014

Dag ventie !

Waarom het zolang geduurd heeft vooraleer ik je nog eens een briefje schreef, vraag je je af ?  We zijn nog maar pas terug uit verlof.  Als dat geen goede reden is !?
Sinds gisteren staat de caravan terug thuis.  Jap, je leest het goed, de vakantie is voorbij.  Snif.  Maar... je hebt het er heel hard naar je zin gehad, manneke-mijn.  Foto's uploaden lukt nu niet, want ze staan op de laptop, maar ik doe mijn best om je er toch asap enkele te tonen.
Ok, de vakantie is voorbij, da's het minder leuke nieuws.  Wat dan wel weer top is, is dat broerie en zus terug bij ons zijn.  Jahaaa, sinds gisteren kan je je ook weer amuseren met Siem en Yana.  En ik lieg niet als ik zeg dat je een megasmile op hun gezicht toverde toen ze je zagen.  Ontroerend om te zien hoe jullie met elkaar kunnen opschieten.  

Vandaag ben je dus ook terug voor de eerste keer naar de kribbe gegaan.  Je vond er precies niet onmiddellijk je draai, want ik kreeg een berichtje van Julie dat je precies wel heel erg stil was.  En nee, da's helemaal niet zoals wij jou kennen. :)  Maar hey, het betert wel.  Het is ook niet niets, om terug in je "kribberitme" te komen.  Je slaapritme van tijdens de vakantie mag je dan weer wel aanhouden, ik vond het top om eens "echt" uit te kunnen slapen ! :)

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten