18 juli 2014

Dag keppesleppe !

Tis VAKANTIE !  Yesh, eindelijk !  Zoals eerder al beloofd: twee weken om volop van jou te genieten.  En jaa, ook wel van mijn cursussen sociologie en demografie, want mama heeft twee vakken waarvoor ze niet geslaagd is.  Maar geen nood, terwijl jij slaapt, doe ik mijn boeken open, zodat je er niets van zal merken.
Toch maar even vertellen dat ik eigenlijk best wel trots ben op mezelf hoor.  Ik had er vier verwacht en dan vallen twee herexamens best wel mee.  Nog meer trots ben ik op je papa, want uiteindelijk doet hij het toch maar: (bijna) gans zijn zaterdag "opofferen" om mij te laten studeren.  Maar jullie hebben een geweldige tijd samen, geloof me !

We proberen er vanaf volgende week even echt tussenuit te zijn.  Toen we je vorig jaar voor drie dagen bij meter Ingrid lieten logeren, hebben wij drie dagen in de Ardennen verbleven.  Straks eens op internet checken of we er nu ook weer naartoe kunnen.  Je zou je er zeker en vast wel amuseren hoor, want er is een zwembad en ook een speeltuin.  Meer moet jij toch niet hebben ?  Je hoort het wel.

Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten