29 mei 2014

Dag kapoenewoen !

Start van een laaaaang weekend !  Een weekend waarin ik vanalles met jou gepland heb. Kwestie van myn "iedere-zaterdag-afwezig-zijn" een beetje goed te maken.

Idd, lang weekend, want op zaterdag heb ik eens geen les.  Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niets voor school moet doen, want ons project moet bijna binnen en ik moet hier en daar toch nog wat dingen finetunen.  Maar dat doe ik dan wel weer als jij in bed zit.  En van alle overige momenten gaan we keihard genieten.

Zoals daarnet.  We zijn samen naar het Maaltepark gegaan.  Mama kent het park nog van toen ze sportkampen gaf.  Jij hebt het er heel hard naar je zin gehad, want je hebt kennisgemaakt met zwanen, eenden, schapen en ... de grond.  Zonder erg, want je stond recht, lachte en stapte vrolijk verder.  Zo ken ik jou !



Zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten